Witamy na naszej stronie

Strona główna Wycieczki Wycieczki 2014/2015 WYCIECZKA DO SOLCA KUJAWSKIEGO
WYCIECZKA DO SOLCA KUJAWSKIEGO
Wycieczki 2014/2015

28 maja, w czwartkowy poranek wyruszyliśmy na  długo wyczekiwaną wycieczkę do Solca Kujawskiego. Podróż trwała i trwała, ale podczas wyjazdów szkolnych i jazda autobusem stanowi nie lada atrakcję. Część uczniów już odwiedziła Solec Kujawski kilka lat temu, ale nie zdążyliśmy się wtedy wystarczająco wyszaleć, bo głównym miejscem,  które wtedy zwiedzaliśmy, był Toruń. Dziś naszym miejscem docelowym był wyłącznie JuraPark. Pogoda dopisała, świeciło słoneczko, ale nie było zbyt gorąco – w sam raz na zabawę.

Pierwszym punktem planu była ścieżka edukacyjna, pani przewodnik opowiedziała nam o dinozaurach, pokazała ciekawe modele. Po łyku wiedzy, nadszedł czas na zabawę – karuzele, olbrzymi plac zabaw, trampoliny i zabawa w kulkach – tym zajmowaliśmy się niezwykle chętnie. Aby odpocząć po intensywnej zabawie, wzięliśmy udział w warsztatach, podczas których malowaliśmy gipsowe figurki dinozaurów, każdy mógł pomalować dowolnie, nawet w kropki (!). Figurki zabraliśmy do domu, aby przypominały nam majową wyprawę. Na koniec zostawiliśmy sobie kino emocji – 5D.

Po tylu atrakcjach, zmęczeni, ale zadowoleni, wyruszyliśmy w drogę powrotną. W Sierpcu posililiśmy się w McDonaldzie i wieczorem dotarliśmy pod szkołę. To był udany dzień!

Joomla themes created by Lonex.